21 megerősítés reggelre, hogy jól induljon a nap

A reggeli időszak kiemelt fontosságú az adott napunkat illetően. Nagyban befolyásolja a hangulatunkat, az életkedvünket az, hogy mit gondolunk magunkról, a világról, a világunkról az ébredés utáni perceinkben.

Ha úgy érzed, hogy nem tudnál hirtelen átváltani a nehezen induló reggelekről a nyugodt, reményteljes napindításra, akkor először csak teszteld, hogy 21 napon keresztül milyen változást eredményez az életedben ennek az új szokásnak a bevezetése.

21 napra elegendő gondolat és megerősítés (minta), hogy jól induljon a napod:

  1. Hálás vagyok, hogy ma is felébredtem. Köszönöm, hogy ma is tehetek olyat, ami boldoggá tesz.
  2. Ma nagyon jó napom van. Kedves és segítőkész emberekkel találkozom, akikkel én is kedvesen bánok.
  3. Minden új nap értem van. Azért élek, hogy jól érezzem magam. Ma csak jó gondolatokat választok magamnak.
  4. Ma valami csodálatos dolog történik velem. Hálás vagyok a lehetőségeimért. Ma örömmel vágok bele új dolgokba.
  5. Ma jól érzem magam. Szeretem azt, aki vagyok. Mosolygok magamra és mindenkire, akivel találkozom, és mások örömmel viszonozni fogják nekem.
  6. Szeretem, ahogy az élet támogat engem. Egy jó parkolóhellyel, kávéval, beszélgetéssel. Ma minden értem van.
  7. Jó érzés ébren lenni, mert megélhetem a békét, az egészséget, a szeretetet. Ma mindenkihez lesz elismerő szavam, akivel csak találkozom.
  8. Ma örömmel kelek fel, hiszen lehetőségem van megtenni azt, amit már régóta halogatok. Örömmel és jókedvvel teszem a dolgom.
  9. Hálás vagyok, hogy felébredtem. Mély lélegzettel veszem magamhoz a békét és a nyugalmat.
  10. Szeretem a testem. Szeretem, hogy engem szolgál. Örülök, hogy az vagyok, aki vagyok.
  11. Ma olyan cikkeket olvasok, olyan filmet nézek, melyek pozitív érzésekkel töltenek el engem. Szeretem, amikor boldog vagyok.
  12. Veszek egy mély lélegzetet és kifújom a félelmeimet. Ma nem az igazamat akarom bizonyítgatni, hanem boldog akarok lenni. Ma sok jó dolog megtörténik velem.
  13. Erős és egészséges vagyok. Jól vagyok és egyre jobban leszek.
  14. Örülök a mai napnak, mert bármit teszek, örömömet találom benne.
  15. Hálás vagyok mindenért, amim van és boldogan segítek másoknak is, hogy megéljék a csodálatosságukat.
  16. Arra figyelek, hogy mivé válhatok. Nem a múltam, hanem a jelenem határoz meg engem. Szeretem magam és segítőkészen állok másokhoz is.
  17. Elfogadom azt, amin nem tudok változtatni. Tárt karokkal várom az életembe érkező lehetőségeket. Boldog vagyok, hogy ma is tehetek azért, hogy szebb legyen a világom.
  18. Ma nem hasonlítom magam másokhoz. Elfogadom és támogatom azt, aki vagyok, és szeretettel fordulok önmagamhoz.
  19. Minden tudásom megvan, hogy az legyek, aki szeretnék. Ma bármit megtehetek, ami a fejlődésemet szolgálja.
  20. Jól vagyok. Örülök az életnek. Szeretem azt, aki vagyok. Erős és magabiztos vagyok.
  21. Nyugodt és elégedett vagyok. A mai nap tökéletes arra, hogy örömteli események részese legyek. Köszönöm az életem.

 

A fenti megerősítéseket kinyomtatva a lapot az éjjeli szekrényre tehetjük, hogy minden reggel kéznél legyenek a pozitív hangulatot keltő gondolatok. De írhatsz magadnak ettől eltérő megerősítéseket is. A lényeg, hogy jó érzéseket társíts a gondolatok mellé. Akard jól érezni magad.

Ha úgy érzed, valamelyik ismerősödnek szüksége lenne életöröm-növelő, vagy párkapcsolat-javító tippekre, köszönöm, ha megosztod vele a linket a bloghoz. Tegyük szebbé a világot!

Örömteli napot kívánok Neked!

Laskai Nelli
házassági tanácsadó, életöröm tréner
a Boldognak lenni könyvek szerzője

forrás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.